Ont? – Utflykt

Jag har inga skäl att klaga lika mycket som en annan bloggkamrat, men jag är öm. Mycket lustigt för när jag vaknade kände jag inget men det kanske var kroppen som stängde av medan jag sov. Jag har ont i bröstet strax framför armhålorna. Det kan, jag säger kan bero på att jag gjorde armlyft när jag simmade i förrgår kväll. Men det kan lika gärna vara en begynnande influensa. 🙂

För övrigt hade jag och barnen en härlig utflykt i går. Först upp i Kaknästornet. Utsikten är magnifik och det var maffigt att se lågtrycksfronten dra in över Stan med regnet. Barnen ville leka på lekplatsen nedanför. -Men det regnar ju. Ska vi inte åka till Musikmuseet i stället? – Vi kan väl prova, säger sonen.

Sagt och gjort vi provar. Barnen leker i regnet och vi blir blöta. Mest dom. Men vad gör väl det. Det torkar. Jag och dottern lekte medeltid, hon var prinsessa och jag var omväxlande Kung, Betjänt eller Friare.

En stunds kvalitetstid! Prova på det!

Jag gör det mer sällan än jag vill. Men jag försöker.

Nu är det frukost.

1 kommentar

Filed under familj, Vardag

One response to “Ont? – Utflykt

  1. Maria

    Jag tror inte på kvalitetstid, jag tror på kvantitetstid.

Och vad tycker du om detta?

