Länkarnas glada tid – Xcobra

Nej det handlar inte om alkoholavvänjning. Finns det någon idag under 50 som vet att Länkarna är en organisation som är till för att stödja de med alkoholproblem. Heders dem!

And now for something completely different: (Heders Monty Python!)

Blogglänkar?

Blogglänkar?

Såg att Xcobra hade lagt till mig i sin länklista. Jag tittade bara in som hastigast när hon skrev om Man Make Pappa, men ska nu återgälda länkningen genom att läsa mer av vad hon skriver. Bra att läsa olika typer av bloggar har jag insett. Man tjänar på att bredda sig.

3 kommentarer

Filed under bloggar, Läsvärt, livet

3 responses to “Länkarnas glada tid – Xcobra

  1. ah, jag hoppas att det inte gjorde något? =)

  2. farsanmittilivet

    Eh, inte gjorde vaddå?

  3. att jag länkade till dig =)

Och vad tycker du om detta?

