Katten – en annan farsa

Har läst på kattens blogg och känner igen mig i många känslor.

Jag har läst del 1 och 2 av hans bakgrundshistoria och det ska bli intressant att läsa vidare om hur separationen och hans personliga utveckling går.

Lite lustigt är det att han lagt upp en länk till Trulsanna. Jag kommer inte ihåg vilken väg jag gick för att hamna på Kattens blogg, men det är intressant med bloggar och kommentarslänkar. Helt plötsligt hittar man guldkorn.

Jag har även lagt upp en länk i listan. Hoppas att det är ok Katten?

1 kommentar

Filed under bloggar, Läsvärt

One response to “Katten – en annan farsa

  1. Katten här…! Tack för Din fina kommentar, ja jag har följt Trulsanna under en väldigt lång tid, det har alltid funnits en enorm substans i hennes inlägg. Har visserligen inte kommenterat där, vet inte varför faktiskt. Länkade till Din blogg från min också, jag följer en hel del bloggar och kommer följa även Din. Det är så givande när människor delger saker ur sina liv på ett både roande och allvarsamt sätt, där allt från ”engångstankar” till vardagliga händelser delas ut omsorgsfullt och respektfullt. Så tack så länge! Katten

Och vad tycker du om detta?

