Morgonstatus – näsa och mage

Sådär efter att ha fått ur mig fösta inlägget och tankarna och en kopp grönt te i kistan.

Jag har ont i näsan eller rättare sagt på eller i… Jag vete tusan men jag är öm mitt på näsryggen och jag har inget minne av att jag slagit i. Det skulle kunna vara en förklylning eller bihålor eller kanske difteri? Hur som helst inget skönt alls. Jag är inte den som ramlar iväg till läkaren vid första (osynliga) sjukdomstecken. Så typiskt oss män eller…?

Så har jag ont i vänster sida på magen. Stel i musklerna eller ulcerös cancer? Hur som helst oroar det mig för jag får ofta ont där så det borde jag göra något åt.

Jag sov trots allt bättre i natt tack och lov. Men jag har en oro i kroppen. Något fattas…

Lämna en kommentar

Filed under livet

Och vad tycker du om detta?

