Inte helt anonym

I dag när jag satt här och läste inlägg så kom insikten att en bloggvän vet vem jag är IRL även om vi aldrig träffats. Tanken med den här bloggen var i alla fall från början att få vara anonym för att ha ett ställe där jag kunde ventilera mina tankar. I och med att vi mailat så har bloggaren fått en ledtråd till att klura ut mitt namn och vet också nu hur jag ser ut.

Jag tänkte först att jag kanske skulle ha en specifik emailadress för bara den här bloggen för att fortfarande kunna vara kvar under anonymitetens täcke. Sedan tänkte jag att : ”Men vad fan! Det är ju jag. Något måste man väl ta ansvar för.” Det blir bara fånigt med ett extra lager. Det räcker som det är.

Den som jag talar om litar jag på för det verkar vara en person med mycket gott omdöme.

Lämna en kommentar

Filed under Funderingar, Relationer, självinsikt

Och vad tycker du om detta?

