Fanihelvetesjävlafansskit också

Egentligen borde jag inte bli så arg när jag upptäckte att sonen (nästan helt oförskyllt) inte fått med sig badkläderna från övernattningen. Det ansvaret är mitt och kompisens mamma (jo och lite sonens också men han är ursäktad av olika skäl). Ingen skada skedd för vi har ju extrabadkläder.

MEN!

Vad är jag arg på egentligen?

Förmodligen för att mitt liv är så struligt och att jag inte orkar ha kontroll eller att jag har några surdegar både på jobbet och privat.

In med degarna i ugnen och bränn vid dem eller fixa ett gott bröd! Basta! (det sista ordet var italienska).

Många små saker adderas ihop och så kokar det över eller så blir man(jag) apatisk och sätter sig och spelar bilspel på PS2.

Lämna en kommentar

Filed under livet, självinsikt

Och vad tycker du om detta?

