Drar ut i RL nu

I stället för att vara patetisk och sitta vid datorn och läsa inlägg och kommentarer ska jag åka med barnen till Mamma/farmor och klappa katter, dricka vin och prata livet. Kanske om vi hittar ett bra vatten så doppar vi oss också. Man smälter ju bort inte bara av solen utan även av all blogg-kommunikation.

Dags för lite RL.

(Men jag har mobilen med webbläsare så oroa er inte. Jag ser vad ni gör)

Kram på er alla goda människor. (För en kram är vad jag skulle behöva)

3 kommentarer

Filed under familj, livet, Vardag

3 responses to “Drar ut i RL nu

  1. Maria

    kramiz hahahaha

    Nä, allvarligt – ha det jätteskönt där ute i livet!

    • farsanmittilivet

      Kramiz på dig med. Först fattade jag inte varför du skrev så, men jag bad ju om en.
      Sitter i solen på mammas farstukvist. Riktigt riktigt skönt. Noll vind och skön kvällssol.

  2. Maria

    själv sitter jag på en plattform i björkhagen och surfar i väntan på ett provtåg. känns lagom jobbigt 🙂

Och vad tycker du om detta?

