All time high – hittils

I går var min besöksräknare uppe i 87 visits. Det är bäst hittils.

Söker läsare

Söker läsare

Det som skulle vara intressant är att veta hur många personer (eller unika IP-adresser för de som talar techspeak) som står bakom den siffran.

Det är såklart kul att ha läsare och det får man bara om man har något vettigt att säga. Här borde jag kanske länka till en modeblogg för att visa på motsatsen till vettigt, men jag tror att de flesta modebloggar har högre siffror än vad jag har…

Jag har blivit inspirerad de senaste dagarna att fortsätta skriva så ni slipper mig inte i första taget. Just nu kanske det mest är vardagligt, men jag återkommer med känslofyllda och fundersamma krior också.

2 kommentarer

Filed under Roligt, Uppbyggande

2 responses to “All time high – hittils

  1. Maria

    Hallå, lägg in stat counter så får du stenkoll 😉

  2. Maria

    Vänta nu. Nu läser jag noga… När jag bloggade på passagen för många år sedan så låg jag på topp fem-tio listan i flera år utan att ha ett enda vettigt ord att säga. bloggbesök får man när man besöker andra bloggar. Som ett slags sällskapsliv.

    Inte får att påskina att du skulle vara ovettig nu… men du kanske är mer bloggsocial? Och klart som fan att du ska fortsätta skriva.

Och vad tycker du om detta?

