Så sökte ni i går – egotripp

I går söktes det på följande sätt för att hamna på min blogg.

Sök Visningar
farsan mitt i livet blogg 1
förälskad i terapeuten 1
heponimas blogg 1

Någon söker efter min blogg via någon sökmotor. Jag har sett den sökningen ett par gånger nu. Varför inte lägga upp ett bokmärke? 🙂

Jag testade sökningen och såg att jag hamnade på de tre första träffarna på Google.  Fast jag börjar undra… När jag sökte på ”farsan mitt i” och ”farsan i livet” så kom samma träffar upp. Hur funkar Google där egentligen?

Jag tror inte att den som sökte ”förälskad i terapeuten” riktigt hittade vad denne sökte på min blogg. Ett problem som jag tack och lov inte haft det tvivelaktiga nöjet att stifta bekantskap med.

Sedan blev jag häpen över att se en referens till mitt inlägg om relationsbesiktning på wasalive.com.

wasalive090617

Lämna en kommentar

Filed under bloggar, Läsvärt, Vardag

Och vad tycker du om detta?

