Minnesanteckningar från ett lunchsamtal

När jag var på picknick med LS pratade vi om hur det var med mig. Egentligen var det hon som frågade om hur jag hade det. Omtänksamt! Tack för det.

Jag pratade om tveksamheten som dyker upp i bland. Om att jag inte tycker om mig själv eller är nöjd med mig och vad jag gör. Vi pratade om att det kanske räcker i en relation att man är trygg, trivs och funkar med varandra.

Det får bli fler luncher, Trulsanna skrev om vänskap.

God natt på er där ute…

… och god förmiddag för jag redigerade och kompletterade det här inlägget en dag senare.

4 kommentarer

Filed under livet, självinsikt

4 responses to “Minnesanteckningar från ett lunchsamtal

  1. Pingback: Lies of omission VS Lies of malace « Truthandfiction

  2. Pingback: Underlåtenhetslögner VS Illvilliga lögner « Farsan mitt i livet

  3. Maria

    ”trygg, trivs och funkar” är underskattat idag. Det ska vara mycket mer än så hela tiden… Hur ska vi orka ha det så?
    Jo, jag är aningen bitter som blev dumpad bara för att det bara var dom tre ovannämnda faktorerna som lirade. bara??? Det var ju grunden!

  4. Pingback: Tired = Däckad – lite trött på morgonen « Farsan mitt i livet

Och vad tycker du om detta?

