Sommarmorgon i stadens larm

Sommar! Tog en macka på favoritfiket.

I går åt jag lunch med LS (se även här). Skönt att bolla aktuella frågor med någon annan än bloggen. Hon ställer bra frågor och vi har ett bra och öppet samtal. Jag tycker om henne. Kan tycka att det är synd att hon inte utnyttjar sin potential.

Simmade i går. Skönt att träna kroppen. Tyvärr vaknade jag mitt i natten och hade fastnat i en jobbrelaterad dröm som gick i en loop. Sov inte mycket sen för magen bråkade med mig. Blä…

Men det blir en bra dag!

PS. För övrigt saknar jag min dos TruthAndFiction. Var har du tagit vägen? Hur är det med ilskan?

Lämna en kommentar

Filed under Funderingar, livet, Vardag

Och vad tycker du om detta?

