En recept på bra avslutning på en dag.

  1. En dag där jag känner mig någorlunda tillfreds, mer än på länge.
  2. En afterwork med betald mat och vin.
  3. En skön avslappnande massage.
  4. En bra blogg att läsa.

serenity

När jag kliver upp ur tbanan har jag börjat läsa TruthAndFictions marsupplaga. Jag hade inte hunnit läsa klart så jag tar en promenad i sommarkvällen och hamnar till slut på fotbollsplanen av konstgräs.

Där sätter jag mitt i. Mitt i krysset i mittcirkeln. Världens mitt.

Farsan mitt i livet trivs en liten stund.

För övrigt avslutas läsningen med ett inlägg om gud, sexåringar och livets underbara sätt att påminna en om att allt inte är givet eller färdigt.

Natti på er där ute.

Lämna en kommentar

Filed under Läsvärt, livet, Uppbyggande

Och vad tycker du om detta?

