Se klart

Se klart

Se klart

Jag önskar jag kunde se klart på saker ibland. Att räta ut frågetecken och se saker på det enkla sätt de egentligen är. Att inte komplicera tillvaron.

Det borde väl vara lätt? Eller hur?

Men solen skiner idag och jag tänker ta en latte  på ett cafe på promenadgatan i den stora staden.

Önska mig lycka till eller ge mig en kick i r-ven. Båda funkar väl bra på sitt sätt…

Lämna en kommentar

Filed under Deppighet, Funderingar, kärlek, Note to self, Uppbyggande

Och vad tycker du om detta?

