Andra bloggar att läsa

Tack vara ManMakePappa hittade jag TruthAndFiction som verkar skriva bra. Jag läste det här inlägget och som jag skrev i kommentaren så kommer jag att läsa det igen. Jag jämförde detta med lite av vad TrulsAnna skrivit och jag hoppas jag kan skriva ett linlägg med lite jämförelser.

Citat som jag funderar på:

Trulsanna: Hur många är genuint intresserade av att lära känna en annan människa?
Verkligen, verkligen lära känna någon?

Truthandfiction har många bra saker i sitt inlägg, men jag tog det här:

Om min partner gav sin tid, sina tankar och sin kropp till någon annan skulle vårt band vara brutet för alltid. Oavsett hur mycket jag älskade honom, oavsett hur mycket jag ville att det skulle hålla.

Det här inlägget om potential väckte också känslor i mig. Jag vet att jag har svårt att säga vad jag tycker och känner.  Jag vill bli bättre på det för jag tror att det vinner jag på i längden.

Lämna en kommentar

Filed under Läsvärt, Note to self, Relationer

Och vad tycker du om detta?

