Den här bloggen har ett slut… Men inte nu!

Den här bloggen skriver jag för att få ur mig mina tankar, men också för att få respons på de svårigheter jag brottas med just nu. Någon gång när jag kommer igenom det värsta, hur det än ser ut där på andra sidan så kommer jag att göra något åt den här bloggen. Kanske raderar jag allt eller så tar jag bara bort de mest personliga inläggen och blir lite mindre annonym.

Hursomhelst bloggen i sin nuvarande form kommer att ha ett slut, men jag hoppas att ni som läser nu och kommer att läsa är med mig trots det.

Vänliga tankar till alla andra som kämpar i livet.

Lämna en kommentar

Filed under livet

Och vad tycker du om detta?

